Deo izvornog projekta Železničke stanice Novi Sad iz vremena njene izgradnje, koji Institut CIP nije imao prilikom projektovanja adaptacije i rekonstrukcije, ipak je pronađen.
Molim vas, obratite pažnju na redosled radova opisan u Tehničkom izveštaju Farkaševe statike (posebno stavke b i c) . Da li je u takvom redosledu radova moguća ovakva "zatečena" situacija na krovu, kada su otkopali beton. Ako je naborana konstrukcija prethodno izbetonirana, a onda su naknadno ubačene zatege, kako je mogla biti povijena armatura u beton kao lepeza, pod uglom od 90 stepeni, a na sred debljine betonske ploče nabora?
Neimar ima svoju tehnicku arhivu i cuvao je sve projekte, tako da se kod njih mora nalaziti i originalan projekat od zeleznicke stanice... Treba uci u njihovu arhivu i sve pregledati. Nekad su postojali zaposleni u Neimaru koji su vodili racuna samo o arhivi.
Prema Zakonu koji je bio u funkciji u vreme projektovanja i primarnog izvođenja objekata, organ koji je izdao Građevinsku dozvolu, (Odobrenje za gradnju), dužan je da trajno čuva jedan kompletan primerak svih faza izvođačkog projekta.
Ovakve stvari je po zakonu dužan da čuva nadležni arhiv i one su predmet trajnog čuvanja. Projekat se sasvim sigurno nalazio u nadležnom arhivu. Sad, u arhivu nije teško zametnuti trag dokumentu, ako hoćete da ga zametnete. Mislim da ne možemo ni zamisliti koliko je toga u pozadini cele ove tragične priče zapravo odvratno i na koliko nivoa je odvratno.
Arhiv Vojvodine i Arhiv Novog Sada poseduju nacrt dvorisno-ulicne ograde (!) iz 1960 koju je moj deda dao da se izgradi na nasoj kuci (Telep). Nacrt sadrzi sve: pa cak i taksenu marku (u tadasnjim dinarima, ej..) nalepljenu na nacrtu kao i dozvolu za izgradnju.
Paz'sad: ulicna ograda.
Ko koga tu laze?? (nije retoricko pitanje)
Idite u poresku, u sud dole u podrumu, a verujem i u ostalim institucijama, i pogledajte kako cuvaje sve te dokumente, na gomili, brdo papira, ni ne znaju sta se tu nalazi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pronađen deo projekta Železničke stanice iz 60-ih godina: Objašnjena konstrukcija nadstrešnice
Autor: Nova ekonomija
Novi Sad
•31.12.2024.
•13:26
Komentari 13
Alex
Pera
Gradjanin
Boki
Lakoćeno
Arhiv
Dejan
Гујаа
Kolarov
lana
molim??
Paz'sad: ulicna ograda.
Ko koga tu laze?? (nije retoricko pitanje)
501
Realno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H